2Bstrong®
Home

Voedingsdeskundige en erkende GOK Coach Sylvie Froyen gespecialiseerd in :
'voeding en overgang' en koolhydraatbeperking.
Dit specifiek voor vrouwen zoals jij en ik ...


Ben jij een dame boven de 40j die graag je leefstijl wil veranderen en grip wil krijgen op je hormonen en je koolhydraten?

Dan kan de GOK methode van Yvonne Lemmers weleens je succesformule zijn. Om deze methode goed onder de knie te krijgen geef ik hierin begeleiding via 1:1 begeleiding bij mij na afspraak of via workshops met weegmoment te Genk op donderdag.

Voedingsdeskundige Sylvie Froyen is gespecialiseerd in : 
koolhydraatbeperking | Voeding en overgang | Voeding en reuma | Grip op Koolhydraten |
Emo-eten | Insulineresistentie | Hormonen disbalans | ...

Stok achter de deur ... Specifiek voor vrouwen boven de 40. 

 

Boek hier je intake voor persoonlijke begeleiding met Sylvie

Voeding (vrouwen 40+)
Samen met jou ga ik op zoek naar je beste plan. Dit kan op persoonlijke vlak bij mij te Genk of via workshops te Genk. 

Als erkende Gok coach werk ik
o.a. met deze methode :

GRIP OP KOOLHYDRATEN (GOK) VAN YVONNE LEMMERS. Dit omdat het 

een bewezen, succesvolle koolhydraatbeperkte methode is die helpt om van klachten als overgewicht, weinig energie en stemmingswisselingen af te komen. Ook geschikt voor diabetes.
Ik geef geregeld workshops alsook persoonlijke begeleiding in deze methode. Zo hebben (her)startende GOKKERs in België Limburg ook een stok achter de deur. 

Door grip te krijgen op je koolhydraten, vetten, eiwitten en minder voeding te consumeren die verzurend werkt in je lichaam kan je laagdradige ontstekingen, insulineresistentie, hormoondisbalans, constant honger, geen energie, en andere 'kwaaltjes'...  beter onder controle houden. Je energielevel, je vetverbranding weer activeren zodat jij je terug goed in je vel zal voelen dat is mijn missie ! 

Boek je intake gesprek of je workshop deelname. 

Beweging 

Bewegen is goed voor lichaam en geest. En dit betekent niet dat je uren in de sportschool hoeft te staan. Fietsen, stevig wandelen, zwemmen, dansen of tuinieren valt ook onder gezond bewegen. Regelmatig bewegen is gezond en ook leuk om samen te doen. Als je veel beweegt raken je spieren, longen, hart en bloedvaten eraan gewend om te werken.Je voelt je daardoor fitter en je krijgt meer energie.

  • U kunt beter ontspannen en slapen, u bent minder moe en staat gemakkelijker op
  • U heeft minder kans op overgewicht
  • U krijgt sterkere spieren en botten en een mooiere huid
  • U heeft minder kans op het ontwikkelen van een chronische ziekte zoals Diabetes Mellitus type 2 en/of hart- en vaatziekten
  • Het is goed voor uw bloeddruk en cholesterol
  • Minder kans op burn-out of depressie

Meer bewegen is ook minder zitten

Mindset 

Je mindset is een reeks overtuigingen die bepalen hoe je de wereld en jezelf begrijpt. Het beïnvloedt je manier van voelen, denken en handelen in bepaalde situaties. Het betekent dat wat je over jezelf gelooft van invloed is op je succes of falen

Als ik niet voor mezelf ben, wie zal er dan voor mij zijn?

Als ik er alleen voor mezelf ben, wat ben ik dan?

Je leefstijl veranderen … waarom niet nu ?
Wanneer anders ?


Als je mentaal niet klaar bent .. ga je wellicht falen in elk dieet of plan. Stap 1 -> 2Bstrong® = Starten. Doen -> Start nu met jezelf mentaal sterk(er) te maken, begin met het stappenplan 2Bstrong® en boek je 1ste workshop of je intake !
Samen gaan we ervoor zodat jou plan zal slagen  !

Boek-4-005
GOK-30_aubergine
Grip-op-koolhydraten-weekmenus-canneloni-foto
Grip-op-koolhydraten-weekmenus-garnalencocktail-foto
Grip-op-koolhydraten-weekmenus-spinazie-limburgs-kaasje-foto
pagina-117-gripopkoolhydraten-978902164555
Productenwijzer-en-basisboek-kookboek1en2-grip-op-koolhydraten
Productenwijzer-en-basisboek-kookboek1en2-grip-op-koolhydraten_03
Productenwijzer-GOK_gripopkoolhydraten_kerst
Productenwijzer-Grip-op-Koolhydraten-waaier-2-
Voedingsplanner-grip_01

Instagram

Facebook