2Bstrong®
Home


Met 2Bstrong® zet je sterke stappen in verandering van je leefstijl, zo kan jij het maximum uit jezelf halen ! 2Bstrong® Coaching is gebaseerd op drie pijlers; Voeding | Beweging | Mindset

Gediplomeerde voedingsdeskundige | Voedingscoach | Lifecoach | Beweegcoach Sylvie wil jou graag inspireren, motiveren en activeren zodat jij het beste uit jezelf kan halen.

Sylvie is een ondernemende dame, mama van 2 zonen (25 & 28), plusmama, echtgenote en rechterhand in het bouwbedrijf van Hamal Steven. Als coach in hart en nieren werd 2Bstrong® anno 2013 opgericht. 2Bstrong® betekend zoveel meer dan het woord op zich ...
Sterk staan in jezelf, je lichaam, je hoofd, je leven. Eerst mentaal klaar zijn, dan volgt de rest vanzelf.

 Lees meer over Sylvie

Voeding

Door grip te krijgen op je koolhydraten, vetten, eiwitten en minder voeding te consumeren die verzurend werkt in je lichaam kan je laagdradige ontstekingen, insulineresistentie, hormoondisbalans, constant honger, geen energie, en andere 'kwaaltjes'...  beter onder controle houden. Je energielevel, je vetverbranding weer activeren zodat jij je terug goed in je vel zal voelen dat is mijn missie ! 
Mensen blaasjes wijsmaken dat je reuma of andere ernstige ziektes kan genezen met enkel voeding … daar doe ik niet aan mee. Ik ben geen dokter en zal ook geen medisch advies geven.

Boek-4-005
GOK-30_aubergine
Grip-op-koolhydraten-weekmenus-canneloni-foto
Grip-op-koolhydraten-weekmenus-garnalencocktail-foto
Grip-op-koolhydraten-weekmenus-spinazie-limburgs-kaasje-foto
pagina-117-gripopkoolhydraten-978902164555
Productenwijzer-en-basisboek-kookboek1en2-grip-op-koolhydraten
Productenwijzer-en-basisboek-kookboek1en2-grip-op-koolhydraten_03
Productenwijzer-GOK_gripopkoolhydraten_kerst
Productenwijzer-Grip-op-Koolhydraten-waaier-2-
Voedingsplanner-grip_01

Beweging 

Bewegen is goed voor lichaam en geest. En dit betekent niet dat je uren in de sportschool hoeft te staan. Fietsen, stevig wandelen, zwemmen, dansen of tuinieren valt ook onder gezond bewegen. Regelmatig bewegen is gezond en ook leuk om samen te doen. Als je veel beweegt raken je spieren, longen, hart en bloedvaten eraan gewend om te werken.Je voelt je daardoor fitter en je krijgt meer energie.

  • U kunt beter ontspannen en slapen, u bent minder moe en staat gemakkelijker op
  • U heeft minder kans op overgewicht
  • U krijgt sterkere spieren en botten en een mooiere huid
  • U heeft minder kans op het ontwikkelen van een chronische ziekte zoals Diabetes Mellitus type 2 en/of hart- en vaatziekten
  • Het is goed voor uw bloeddruk en cholesterol
  • Minder kans op burn-out of depressie

Meer bewegen is ook minder zitten

Mindset 

Je mindset is een reeks overtuigingen die bepalen hoe je de wereld en jezelf begrijpt. Het beïnvloedt je manier van voelen, denken en handelen in bepaalde situaties. Het betekent dat wat je over jezelf gelooft van invloed is op je succes of falen

Als ik niet voor mezelf ben, wie zal er dan voor mij zijn?

Als ik er alleen voor mezelf ben, wat ben ik dan?

Je leefstijl veranderen … waarom niet nu ?
Wanneer anders ?


Als je mentaal niet klaar bent .. ga je wellicht falen in elk dieet of plan. Stap 1 -> 2Bstrong® = Starten. Doen -> Start nu met jezelf mentaal sterk(er) te maken, begin met het stappenplan 2Bstrong® en boek je 1ste workshop of je intake !
Samen gaan we ervoor zodat jou plan zal slagen  !

Instagram

Jou inspireren, motiveren en
activeren is mijn missie !

Sylvie Froyen

Facebook